مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:502023-01-15اقتصادي

کاهش 6 میلیون مترمکعبی مصرف گاز با تعطیلی تهران/ همچنان در نقطه هشداریم


با تعطیلی تهران حدود شش میلیون متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی شد، اما باید توجه داشت که همچنان در نقطه هشدار و نیازمند همکاری بیشتر مشترکان هستیم.

- سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با تعطیلی تهران حدود شش میلیون متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی شد، اما باید توجه داشت که همچنان در نقطه هشدار و نیازمند همکاری بیشتر مشترکان هستیم.

عباس اعظمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای تشخیض میزان تاثیر تعطیلی تهران بر مصرف گاز می بایست 24 ساعت زمان طی شود، اما پیش بینی می شود که حدود پنج تا شش میلیون مترمکعب میزان مصرف کاهش یابد که کمک خوبی به حساب می آید، هرچند در مقابل کل مصرف عدد کوچکی است اما می تواند کمک زیادی به بخش گاز کند.

تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی پرمصرف ترین استان ها وی با اشاره به کاهش مصرف گاز در بخش خانگی نیز، گفت: میزان مصرف گاز در بخش خانگی 663 میلیون مترمکعب شده و این درحالی است که این عدد می توانست به 690 میلیون مترمکعب نیز برسد و در برخی استان ها که تعطیلی اتفاق افتاده شاهد کنترل مصرف هستیم، به ترتیب استان تهران با 126 میلیون متر مکعب، استان خراسان رضوی با 63میلیون میلیون متر مکعب، استان اصفهان 46 میلیون متر مکعب، آذربلیجان شرقی نیز با 42 میلیون متر مکعب به ترتیب پرمصرف ترین استان ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 میلیون مترمکعبی مصرف گاز با تعطیلی تهران/ همچنان در نقطه هشداریم

کاهش 6 میلیون مترمکعبی مصرف گاز با تعطیلی تهران/ همچنان در نقطه هشداریم