مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:502023-01-15اقتصادي

سوخت موردنیاز مناطق سردسیر ذخیره سازی شده است/ لزوم همیاری مردم برای مصرف بهینه


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ضمن تأکید بر لزوم همیاری مردم برای مدیریت صحیح توزیع سوخت گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره سازی شده و در اختیار همه هموطنان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت تامین سوخت زمستانی عنوان کرد: هم زمان با ورود جبهه هوای سرد به کشور و با توجه به شرایط کاهش دمای پایدار و لزوم مدیریت مصرف گاز طبیعی، ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز به موازات شرکت ملی گاز ایران و وزارت نیرو شکل گرفت و هم اکنون همکاران ما در ستاد و مناطق به صورت 24 ساعته و در شیفت های پیوسته برای تأمین مناسب سوخت فعال هستند.

*انتقال روزانه 74 میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه ها وی با تأکید بر اینکه هدف گذاری اصلی ما تأمین سوخت بخش خانگی است، تأکید کرد: از ابتدای فصل سرد در سال جاری، تمرکز مجموعه پالایش و پخش فرآورده های نفتی بر تأمین سوخت نیروگاهی قرار گرفت؛ بخشی از ناترازی سوخت در حوزه نیروگاهی اتفاق افتاده است.

در ماه جاری به طور میانگین روزانه حدود 74 میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه ها منتقل کردیم و مابقی نیز از طریق موجودی ذخایر تأمین شد که مجموعاً این عدد به 120 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت موردنیاز مناطق سردسیر ذخیره سازی شده است/ لزوم همیاری مردم برای مصرف بهینه

سوخت موردنیاز مناطق سردسیر ذخیره سازی شده است/ لزوم همیاری مردم برای مصرف بهینه