مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:202023-01-15اقتصادي

20هزار قواره چادر در رزمایش فاطمی در کشور توزیع شد


معاون امورایتام سازمان خیریه آبشارعاطفه های کشور از توزیع حدود 20هزار قواره چادر در قالب رزمایش فاطمی به مناسبت گرامیداشت روز مادر در بین مادران زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

- حسین رمضانی روز یکشنبه در حاشیه توزیع 200 قواره چادر در رزمایش فاطمی در مصلای شهرستان آمل در گفت وگو با ایسنا، گفت: ارزش هر قواره چادر تهیه شده برای هر یک از مادران زیر پوشش سازمان خیریه آبشارعاطفه های سراسر کشور حدود 500 هزار تومان است که با هماهنگی های انجام شده در طول این هفته توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش فاطمی سهم چادر توزیع شده درمازندران حدود 1500 قواره بوده است، افزود: از این تعداد حدود 200 قواره چادر مشکی نیز سهم مددجویان زیرپوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل بوده که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در مازندران انجام شد.

معاون امورایتام سازمان خیریه آبشارعاطفه های کشور با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه زنان است و باید الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام مورد توجه همگان باشد، تصریح کرد: توزیع چادردر طرح رزمایش فاطمی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب درمیان جامعه زنان ایرانی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20هزار قواره چادر در رزمایش فاطمی در کشور توزیع شد

20هزار قواره چادر در رزمایش فاطمی در کشور توزیع شد