مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:402023-01-15سياسي

جشنواره زکات در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در استان برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی صفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات، 28 دی ماه در استان برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره علمی با حضور صاحبنظران و با هدف هم اندیشی پیرامون ترویج فرهنگ پرداخت زکات برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و نقش آن در رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان، افزود: موارد و نحوه مصرف زکات شامل کمک به نیازمندان و محرومان، پرداخت بدهی افراد نیازمند و احداث و تکمیل پروژه های عمرانی است.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان برگزاری نشست، بیان مسائل فقهی پیرامون این دستور الهی و بهره مندی از تجربیات مؤدیان و مبلغان زکات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

صفری تکریم از مؤثرین و فعالان این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره زکات در استان عنوان و مطرح کرد: ائمه جمعه، مسئولان دستگاه های اجرایی کشوری و استانی، مؤدیان، عاملان و مبلغان افتخاری زکات در این جشنواره حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره زکات در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

جشنواره زکات در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود