مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:402023-01-15اقتصادي

افزایش 2 برابری سهم کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری در مهریز


رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز از افزایش دو برابری سهم کتابخانه های عمومی این شهرستان از منابع درآمدی شهرداری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز از افزایش دو برابری سهم کتابخانه های عمومی این شهرستان از منابع درآمدی شهرداری خبر داد.

سعید قریشی در پنجمین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز که در کتابخانه عمومی امام هادی (ع) این شهرستان برگزار شد، به افزایش 0.

5 درصدی سهم کتابخانه های عمومی به یک درصد توسط شورا و شهرداری مهریز اشاره کرد و افزود: با افزایش سهم نیم درصد کتابخانه ها، بهسازی و تعمیر کتابخانه عمومی امام هادی (ع) و خرید منابع به روز و مناسب با تقاضای مراجعان برای کتابخانه ها استفاده خواهد شد.

وی از تدارک برنامه های مختلف در ای حوزه برای دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری نشست رونمایی کتاب های نویسندگان بومی شهرستان در دهه فجر، معرفی کتاب های مفید در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرزندآوری در فضاهای مجازی، اجرای طرح زنگ کتابخوانی در مدارس و تقدیر و تجلیل از معلمین و مدیران مدارس در حوزه کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان زنان و مادران در کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته زن، برگزاری اختتامیه مسابقه کتاب کوچولوی من در دهه فجر، اهدای کتاب از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری سهم کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری در مهریز

افزایش 2 برابری سهم کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری در مهریز