مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:452023-01-15اقتصادي

آیا استفاده از ردیاب آهنربایی برای خودرو ضروری می باشد؟


آیا استفاده از ردیاب آهنربایی برای خودرو ضروری می باشد؟ این سوالی است که خریداران ردیاب از ما سوال می کنند و ما قصد داریم تا ثابت کنیم که آیا واقعا خرید یک ردیاب برای خودرو وسیله ای مهم می باشد.

- معایب ردیاب آهنربایی به دلیل اینکه این ردیاب دارای اندازه کوچکی می باشد ممکن است گم شده و یا در تصادفات شدید از محل نصب شده، جدا شود.

همچنین طراحی این ردیاب طوری می باشد که با اجرای تنظیمات روی آن راننده نمی تواند سرعت بالایی داشته باشد و در صورت انجام و داشتن سرعت بالا در رانندگی، زنگ هشدار فعال خواهد شد که برخی از افراد مخالف این مورد می باشند.

باید در خرید دستگاه ردیاب خودرو دقت نمایید تا دستگاهی با کیفیت بالا را خریداری نمایید که به آسانی کارکرد ردیاب را با گوشی خودتان کنترل کنید.

در صورتی که شما هم نگران امنیت خودرو یا موتورسیکلت خود می باشید می توانید با هزینه کم و خرید یک ردیاب، ضامن به سرقت نرفتن وسیله نقلیه خود باشید.

می توانید برای اینکه خودروی شما درگیر سیم پیجی نشود از یک ردیاب آهنربایی استفاده کنید و آن را به بخش فلزی خودروی خود یا زیر آن بچسبانید که با خیال راحت خودرو یا موتورسیکلت خود را در هر مکانی گذاشته و از بابت به سرقت نرفتن آن مطمئن باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا استفاده از ردیاب آهنربایی برای خودرو ضروری می باشد؟

آیا استفاده از ردیاب آهنربایی برای خودرو ضروری می باشد؟