مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:452023-01-15سياسي

وزیر آموزش و پرورش به گیلان سفر می کند/بررسی مشکلات آموزشی در گیلان


رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از سفر یک روزه این وزیر به گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دعوت از وزیر آموزش و پرورش طی حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد، به گیلان سفر کند.

وی با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان، گفت: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش پنجشنبه 29 دی به استان سفر کرده و برنامه هایی به منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های سفر وزیر به گیلان افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه، استاندار و نشست با مجمع نمایندگان استان، معلمین استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها، از برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان است.

احمدی با ابراز امیدواری از این سفر در حل مسائل و مشکلات حوزه آموزشی استان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در برگزاری جلسات و نشست ها با وزیر آموزش و پرورش، اهم مشکلات و کاستی های حوزه آموزشی و تربیتی را نشان دهیم تا بتوانیم در مسیر تقویت نظام آموزش و پرورش گام مؤثری برداریم و بستر توسعه متوازن این حوزه پراهمیت را فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش به گیلان سفر می کند/بررسی مشکلات آموزشی در گیلان

وزیر آموزش و پرورش به گیلان سفر می کند/بررسی مشکلات آموزشی در گیلان