مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:502023-01-15اقتصادي

ذخیره سازی نفت مورد نیاز در خراسان جنوبی


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ذخیره سازی مناسبی در انبار نفت استان انجام شده و 80 درصد مخازن پر است لذا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در چند روز اخیر با شدت گرفتن برودت هوا و افت فشار گاز در استان بیش از 100 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است.

وی گفت: این مقدار نفت سفید در نقاطی که قطعی گاز داشته یا احتمال قطعی گاز بوده، توزیع شد و به هر خانوار 20 لیتر سوخت داده شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: توزیع سوخت در شرایط سخت برودت هوا بدون وقفه انجام می شود و حتی قبل از افت فشار گاز در تمامی فروشندگی ها نفت سفید برای مردم موجود بوده است.

وی افزود: تحویل سوخت به مردم تا بازگشت به شرایط عادی و پایدارسازی شبکه گاز ادامه خواهد داشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عرضه سوخت جایگزین در سه جایگاه شهرستان بیرجند عابدانی گفت: با توجه به احتمال قطعی گاز در شهرستان بیرجند سه جایگاه برای توزیع نفت سفید در نظر گرفته شده که شامل خیابان عدل، چهارراه سمیه (فروشندگی 19 شهری)، خیابان موسی بن جعفر 22 (فروشندگی 12 شهری) و ابتدای خیابان دولت شهر بیرجند (فروشندگی 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی نفت مورد نیاز در خراسان جنوبی

ذخیره سازی نفت مورد نیاز در خراسان جنوبی