مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:502023-01-15سياسي

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری هرچه بهتر کنگره 3400 شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی مدیران استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری هرچه بهتر کنگره 3400 شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی مدیران استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر کنگره 3400 شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی مدیران استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند، گفت: کنگره شهدای برای همه است و همه مدیران و مسئولان باید در این خصوص قدم بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا عنوان کرد و و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست