مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:502023-01-15ورزشي

ماجرای پس گرفته شدن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز چه بود؟


آذرماه سال گذشته مهرداد محمدپور، عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز در اینستاگرام خود از دزدیده شدن خودرو شخصی اش خبر داد و دلنوشته ای خطاب به دزد خودرواش نوشت که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی آذرماه سال گذشته مهرداد محمدپور، عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز در اینستاگرام خود از دزدیده شدن خودرو شخصی اش خبر داد و دلنوشته ای خطاب به دزد خودرواش نوشت که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

پس از آن افراد زیادی برای کمک به وی اقدام کردند، یکی از این افراد هاشم دائمی، عضو شورای شهر بود که توسط یک خیر خودرویی را به آقای محمدپور اهدا کرد.

قرار بود سند به نام وی زده شود اما پس از گذشت یک سال از این موضوع اقدامی انجام نشد و پنجشنبه هفته گذشته صاحب اصلی سند ماشین را توقیف کرد.

به سراغ مهرداد محمدپور، بازیکن تیم ملی پاراتنیس روی میز رفتیم و در این رابطه به ایسنا گفت: در آذر ماه سال گذشته خودروی من را از جلوی درب منزل دزدیدند، من عکس خودرو را داخل فضای مجازی گذاشتم تا اگر مردم آن را در خیابان مشاهده کردند اطلاع دهند.

وی افزود: بعد 2 هفته لاشه خودرو پیدا شد، من عکس آن را در اینستاگرام گذاشتم و دلنوشته ای برای دزد خودرو نوشتم با این مضمون که اسنپ کار می کردم، این خودرو وسیله رزق و روزی من بود، برای اردوی تیم ملی ویلچر ندارم و… .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پس گرفته شدن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز چه بود؟

ماجرای پس گرفته شدن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز چه بود؟