مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:552023-01-15اجتماعي

نگرانی از آلودگی های کارخانه سیمان دورود/ آبیاری مزارع با فاضلاب!


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به برخی نگرانی ها در رابطه با آلودگی کارخانه سیمان درود، یکی دیگر از معضلات زیست محیطی این شهرستان را آبیاری مزارع با فاضلاب عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علس سالاروند در سخنانی، اظهار داشت: اختصاص یک روز به نام هوای پاک در تقویم ملی و برگزاری مراسمات مختلف در این هفته نشان از اهمیت این موضوع و نقش آن بر زندگی زیستمندان است که هدف از آن ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به شعار هفته پاک تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی ، استفاده از هوای پاک و سالم را حق مسلم تمام شهروندان دانست و عنوان داشت: تحقق این امر در گرو مشارکت عمومی و عزم جدی تمام دستگاه ها اجرایی برای دستیابی به هوای پاک و سالم است.

نگرانی از آلودگی های کارخانه سیمان دورود مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان، گفت: شهرستان دورود به لحاظ محیط زیست طبیعی و جاذبه های گردشگری در جایگاه ممتازی قرار دارد ولی در بحث محیط انسانی موضوعاتی همچون نخاله های ساختمانی و عدم تصفیه کامل فاضلاب و وجود برخی صنایع آلاینده از معضلات زیست محیطی این شهر به حساب می آیند.

سالاروند با اشاره بعضی نگرانی ها در خصوص آلودگی کارخانه سیمان دورود اظهار داشت: در جلسه ای که با مسئولان این واحد صنعتی در این خصوص برگزار شد بر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از آلودگی های کارخانه سیمان دورود/ آبیاری مزارع با فاضلاب!

نگرانی از آلودگی های کارخانه سیمان دورود/ آبیاری مزارع با فاضلاب!