مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:552023-01-15حوادث

40 دستگاه خودرو گرفتار در برف در سنندج رهاسازی شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سنندج گفت: همزمان با شروع بارش برف، تیم های امدادرسان آتش نشانی در 60 عملیات کمک رسانی 40 خودور گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهیل فضل وزیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 150 نفر نیروی عملیاتی و 30 دستگاه انواع ماشین آلات آتش نشانی در قالب هشت تیم در ستاد برفروبی شهرداری سنندج فعال هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت ایستگاه های آتش نشانی همزمان با شروع برف از روز گذشته آغاز شد نیروها در قالب سه شیفت در راستای خدمات رسانی به مردم در سطح شهر در آماده باش کامل قرار دارند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات اینمی شهرداری سنندج با اشاره به انجام 60 عملیات کمک رسانی و امدادگری توسط نیروهای آتش نشانی از ساعت 23 شب گذشته در سطح شهر، گفت: 40 دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی و به 120 نفر از شهروندان گرفتار در برف توسط نیروهای آتش نشانی سنندج خدمات رسانی شد.

وی اظهار کرد: خدمت به شهروندان و تلاش در راستای رضایتمندی آنان اولویت مجموعه شهرداری به ویژه نیروهای آتش نشانی است و در این راستا تمام توان و ظرفیت ها را پای کار آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دستگاه خودرو گرفتار در برف در سنندج رهاسازی شد

40 دستگاه خودرو گرفتار در برف در سنندج رهاسازی شد