مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:152023-01-15سياسي

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمنان قرار دارد


نماینده ولی فقیه در گیلان وظیفه اساسی پیروان راه حق و عدالت را تولید محتوا برای مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمن قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه امروز مقابل جبهه باطل ایستاده ایم، اظهار داشت: زمانی که پیامبر گرامی اسلام در مدینه حکومت تشکیل دادند جبهه کفر، شرک و بت پرستی در مقابل جبهه حق ایستادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ساز و کارهای جبهه کفر و شرک امروز گسترده تر شده است، افزود: البته جبهه حق همواره پای ارزش ها و آرمان های الهی خود ایستاده و هیچگاه کوتاه نیامده است.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: زمان پیامبر اکرم (ص) افرادی بودند که در مدینه کنار ایشان می ایستادند اما با دشمنان پیامبر ارتباط داشتند مانند کسی که امروز در جمهوری اسلامی زندگی کرده و از نعمات نظام اسلامی استفاده کرده اند اما برای دشمنان این نظام و انگلیس جاسوسی کرده و برای جبهه کفر نقش بازی می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حوادث و اغتشاشات چند ماهه گذشته اشاره کرد و اضافه کرد: عده ای دست به کشتار مأموران نیروی انتظامی، جوان بسیجی و طلبه زدند اما از سوی دیگر بعضی ها همچنان ندای اعدام نکنید سر می دهند و در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمنان قرار دارد

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمنان قرار دارد