مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:202023-01-15اجتماعي

2086 دستگاه برای خدمات رسانی در پایتخت


مدیر کل خدمات شهری با اشاره به تعبیه حدود 170 سایت برف روبی و سه هزار و 182 مخزن شن و نمک در سطح شهر، گفت: در حال حاضر هیچ محور مسدود شده ای در تهران وجود ندارد.

- علیرضا جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات انجام شده برای هوای برفی پایتخت گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان هواشناسی از شب گذشته، دستور شهردار تهران و تدابیر معاونت خدمات شهری شهرداری، اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرکل خدمات شهری با اشاره به اعلام آمادگی برای تمام نیروها در مناطق 22 گانه شهر تهران افزود: ماشین های متخصص در سطح معابر مستقر و آماده خدمت رسانی هستند و با همکاری شهرداران مناطق و اداره خدمات شهری 308 دستگاه ماشین تخصصی هزار و 788 دستگاه ماشین های خدمات شهری و عمومی، معبربان و.

در حال فعالیت در سطح شهر هستند.

وی با بیان اینکه در مناطق شمالی برودت هوا بیشتر است، ادامه داد: اولویت برف روبی با معابر بزرگ و پر تردد است و اقدامات مناسب با شدت بارش برف در هر منطقه صورت گرفته و پاشیدن شن مخصوص توسط ماشین ها در سطح معابر انجام شده است.

جعفری در پاسخ به تعداد نیروهای مستقر شده در سطح شهر، بیان کرد: 10 هزار نیروی ثابت در تمام مناطق پایتخت آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2086 دستگاه برای خدمات رسانی در پایتخت

2086 دستگاه برای خدمات رسانی در پایتخت