مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:262023-01-15اقتصادي

مصرف گاز در سمنان نصف شد/ دمای هوا در برخی مناطق سمنان به 17 درجه زیر صفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر کشور از سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در استان سمنان با همراهی مردم فهیم استان، مشکلی در خصوص تأمین گاز و برق نداشتیم که از مردم استان کمال سپاس را دارم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در برخی مناطق استان سمنان به منفی 17 درجه رسیده است، گفت: در طول چند روز اخیر، سه جلسه مدیریت بحران و پنج جلسه اضطراری مدیریت مصرف گاز به منظور مدیریت هر چه بهتر برگزار شده و معاونان استاندار سمنان نیز از دستگاه های متولی تأمین سوخت استان بازدید کرده اند.

استاندار سمنان ادامه داد: در شرایط نرمال، میزان مصرف گاز در استان سمنان 11 میلیون مترمکعب است که در چند روز اخیر با همراهی و همکاری مردم استان به حدود پنج میلیون و 600 هزار مترمکعب کاهش پیدا کرده است.

هاشمی بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در راستای مدیریت مصرف گاز، مجموعاً حدود 50 درصد کاهش مصرف گاز را در استان شاهد بوده ایم.

وی گفت: با توجه به تأکید وزارت کشور، جلساتی در حوزه مدیریت نانوایی ها برگزار و طی آن، نفت سفید برای 110 نانوایی دوگانه سوز تأمین شده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: بازار و صنوف غیرضروری و همچنین مجتمع های تجاری استان سمنان امروز و فردا تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در سمنان نصف شد/ دمای هوا در برخی مناطق سمنان به 17 درجه زیر صفر رسید

مصرف گاز در سمنان نصف شد/ دمای هوا در برخی مناطق سمنان به 17 درجه زیر صفر رسید