مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:402023-01-15ورزشي

از ورزشکاران مستعد ملی پوش می سازیم، این هنر ماست


برای حفظ و تداوم موفقیت ها، نیاز به همت و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان داریم.

- ایسنا/قم مربی تیم تپانچه بانوان قم گفت: برای حفظ و تداوم موفقیت ها، نیاز به همت و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان داریم.

تیم تیراندازی شهید زین الدین قم در لیگ برتر ایران، همانند فصل گذشته توانست در مسابقات لیگ برتر، بالاتر از دیگر رقبا با عملکردی بی نظیر و بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را از آن خود کند.

در این مسابقات تیم شهید زین الدین قم با ترکیب نرجس صباغی، فاطمه حسینی، فاطمه قدرت آبادی، لعیا محمدی، نوشین پی خسته و آرمیتا پورسرتیپ به مصاف حریفان رفت و با هدایت مجید نظامی مربی و داور بین المللی تیراندازی به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

تیم تپانچه بانوان شهید زین الدین در این دوره با تیم های فولاد هرمزگان، هیات فارس، هیات البرز، باشگاه مقاومت، آتبین، هیات کرمان و هیات مازندران رقابت کرد و سرانجام با کسب 7 برد متوالی و بدون شکست مقتدرانه عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را برای ورزش قم و خانواده تیراندازی به ارمغان آورد.

مجید نظامی مربی تیم تیراندازی قم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، تیم تپانچه بانوان را آبروی ورزش استان قم دانست و خاطرنشان کرد: فکر می کنم این تنها تیم لیگ برتری بانوان در استان قم باشد که به مقام قهرمانی دست ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورزشکاران مستعد ملی پوش می سازیم، این هنر ماست

از ورزشکاران مستعد ملی پوش می سازیم، این هنر ماست