مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:452023-01-15سياسي

یادمان شهدای هفت تپه احداث می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هماهنگی های لازم برای احداث یادمان شهدای این استان در هفت تپه شوش انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در هفتمین یادواره شهدای هفت تپه استان سمنان با بیان اینکه همه ما میهمان شهدا هستیم و باید قدردان این فرصت باشیم، اظهار کرد: یکی از نکات این برنامه، مردمی بودن آن است که باید حفظ شود و این، بر کل این مراسم غلبه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مکان مقدس است، گفت: حماسه عظیم اتفاق افتاده در طول دفاع مقدس که در یک لحظه و جغرافیا، حدود 40 نفر از بندگان خوب و سیدالشهدایی آن خدایی شوند، همواره ماندگار خواهد بود و این نقطه، بسیار خاص است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در هفت دوره ای که این یادواره شهدا اجرا می شود، این نقطه و منطقه روحی گیرا و نافذتر دارد و معتقدیم شهدا حتماً در این برنامه ها حضور دارند و مراسم را مدیریت می کنند.

دامغانی تأکید کرد: اعتقاد داریم شهدا زنده اند؛ یعنی در دنیا تأثیرگذار هستند و این اتفاق برای ما قابل لمس است که شهدا عنایت ویژه به نظام اسلامی دارند و این برنامه جزو برنامه های خاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای هفت تپه احداث می شود

یادمان شهدای هفت تپه احداث می شود