مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:552023-01-15بين الملل

چرا «پلن بی» آمریکا از قبل شکست خورده است؟/ بافتن کلاه از نمد اغتشاشات!


پلن بی رویکردی قهری متشکل از اجزای سه گانه شامل تحریم های اقتصادی، فشارهای دیپلماتیک و حتی گزینه نظامی جهت حل وفصل مسأله هسته ای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مذاکرات هسته ای بنا به دلایل مشخصی که ریشه در زیاده خواهی و مطالبات فرابرجامی امریکا و طرف های اروپایی و بی توجهی به درخواست های ایران دارد، به کندی پیش می رود.

مقامات امریکایی و کشور های اروپایی نیز به خصوص در سه ماه گذشته و همزمان با اغتشاشات داخلی در کشور، چندین بار به صورت رسمی اعلام کرده اند که دیگر روی احیای توافق تمرکز ندارند.

در هفته های اخیر نیز، رویکرد سلبی و منفی مقام های امریکایی نسبت به مذاکرات هسته ای با ایران و آینده توافق به شکل بی سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

در جدیدترین اظهارات، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه امریکا بار دیگر اعلام کرد که کشورش دیگر بر احیای توافق متمرکز نیست.

قبل از این اظهارات نیز ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد جو بایدن، رییس جمهور امریکا، می گوید توافق اتمی با ایران مُرده ، اما دولت وی فعلاً نمی تواند یا نمی خواهد این خبر را اعلام کند.

بعد از این برخی رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده امریکا هم در گفت وگو با الی کوهن، همتای صهیونیستی خود، ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «پلن بی» آمریکا از قبل شکست خورده است؟/ بافتن کلاه از نمد اغتشاشات!

چرا «پلن بی» آمریکا از قبل شکست خورده است؟/ بافتن کلاه از نمد اغتشاشات!