مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:102023-01-15اقتصادي

کاهش 60 درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در تبریز


شهردار تبریز از کاهش 60 درصدی آمار فوتی های ناشی از تصادفات شهری در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: رسالت شهرداری از سال های گذشته، برفروبی معابر اصلی بوده و معابر فرعی در مرحله بعدی در دستور کار قرار می گرفت.

وی برودت اخیر هوای شهر تبریز را کم سابقه عنوان کرد و در عین حال از فعالیت شبانه روزی نیروهای خدمات شهری شهرداری در راستای برفروبی و بازگشایی معابر خبر داد.

شهردار تبریز با اشاره به جایگزینی محلول پاشی به جای نمک پاشی، ماده آرسنیک موجود در نمک را برای شهروندان سرطان زا اعلام کرد و از تداوم محلول پاشی در معابر شهر قبل از بارش برف خبر داد.

هوشیار همچنین با اعلام خبر کاهش 60 درصدی آمار فوتی های ناشی از تصادفات شهری در تبریز، گفت: تبریز تنها شهر در کشور است که طی 9 ماه گذشته آمار فوتی های ناشی از تصادفات شهری آن از 110 نفر در سال به 30 نفر کاهش یافته است.

خرید ریل های کل خط دو مترو تبریز شهردار تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات اخیر انجام یافته در حوزه پسماند را مثبت قلمداد کرد و از آماده شدن تعرفه و بودجه سال 1402 شهرداری خبر داد و گفت: بعد از 15 سال دو پیمانکار حوزه پسماند را خلع ید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در تبریز

کاهش 60 درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در تبریز