مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:102023-01-15اقتصادي

ارسال 875 هزار لیتر نفت سفید به مناطق جنوبی خراسان رضوی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: از 20 تا 24 دی ماه 875 هزار لیتر نفت سفید به مناطق جنوب خراسان رضوی ارسال و 140 هزار لیتر نفت سفید بین خانوارها توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، جواد بلندی در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی چند ماه گذشته با توجه به گذر از شرایط کرونا و افزایش سفرها و همچنین قرار گرفتن تربت حیدریه در مسیر مشهد شاهد افزایش مصرف بنزین در کشور و منطقه بوده ایم که نا ترازی میزان مصرف نسبت به تولید ایجاب کرد تا برنامه ریزی لازم برای تأمین سوخت صورت گیرد.

وی ادامه داد: میزان انتقال فرآورده با خط لوله برای مصارف منطقه کافی نبود که این مسئله احساس شد تا سوخت از طریق نفت کش از مبدأ بندرعباس و کرمان انجام شود و به صورت میانگین 900 هزار لیتر بنزین توسط نفت کش ها از مبادی تأمین سوخت به منطقه تربت حیدریه حمل شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه بیان کرد: از اول مهرماه علاوه بر بنزین، تأمین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی قائن، نفت سفید بخشی از خراسان جنوبی و استان سیستان و بلوچستان نیز صورت گرفته است.

بلندی تأکید کرد:830 میلیون لیتر فرآورده های از ابتدای دی ماه تاکنون در منطقه جنوب خراسان رضوی، استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان توزیع شده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 875 هزار لیتر نفت سفید به مناطق جنوبی خراسان رضوی

ارسال 875 هزار لیتر نفت سفید به مناطق جنوبی خراسان رضوی