مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:302023-01-15اقتصادي

احداث درمانگاه نمین 20 درصد پیشرفت داشته است


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با گذشت 10 ماه از تحویل زمین در شهرستان نمین احداث درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان 20 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس موسوی بعدازظهر یکشنبه در جریان بازدید از طرح های توسعه ای درمانی در اردبیل اظهار کرد: به دنبال سفر مدیرعامل سازمان به استان اردبیل احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در نمین، گرمی و بیله سوار در اولویت قرار گرفت و قرار شد با تحویل زمین احداث این درمانگاه ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی پیشرفت 20 درصدی درمانگاه نمین را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بعد از تحویل زمین در اوایل امسال عملیات احداث درمانگاه آغاز شد و پیش بینی می کنیم در سال آینده این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل افزود: در شهرستان بیله سوار نیز با قول مساعد فرماندار این شهرستان قرار شد زمینی در اختیار مدیریت درمان قرار گیرد تا احداث پروژه را شاهد باشیم.

موسوی گفت: در شهرستان گرمی نیز با واگذاری زمین که متعلق به آموزش و پرورش است درمانگاه جدید احداث می شود تا در یک فضای استاندارد ارائه خدمات درمانی را به بیمه شدگان شاهد باشیم.

وی در مورد راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ارس پارس آباد بیان کرد: بعد از الحاق شعبه و احداث ساختمان شعبه تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث درمانگاه نمین 20 درصد پیشرفت داشته است

احداث درمانگاه نمین 20 درصد پیشرفت داشته است