مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:402023-01-15سياسي

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر امروز  در جلسه ستاد ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل با بیان اینکه کنگره شهدا برای همه است و همه مدیران و مسئولان باید در این خصوص قدم بردارند، اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر کنگره 3400 شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی و میدانی مدیران و مسئولین استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نمی باشد .

وی افزود: استان اردبیل در ایام اخیر و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان 10 شهید گمنام والامقام بود که این حضور شهدا مایه خیر و برکت برای استان بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: شهدای گمنام تازه تفحص شده فتنه را که از خارج از کشور و از طریق دشمنان قسم خورده مدیریت می شد را خاموش کردند.

از عدم حضور مسئولان در تشییع پیکر شهدای گمنام گلایه مند هستم وی بیان کرد: از مردم ولایتمدار و همیشه صحنه استان که در برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدا بی بدیل و بی نظیر بودند قدردانی می کنم ولی از برخی مسئولان به دلیل عدم حضور در 111 برنامه اجرا شده برای شهدای گمنام گلایه مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست

کم کاری مسئولان در اجرای کنگره 3400 شهید قابل قبول نیست