مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:452023-01-15اجتماعي

تردد در گردنه اسدآباد روان است


فرماندار اسد آباد از روان بودن تردد در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: محور گردنه اسدآباد مسدود نیست.

- حسین علی شرکایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در محور گردنه اسدآباد طی 24 ساعته گذشته گفت: در 24 ساعته گذشته شاهد نزولات آسمانی هستیم و همچنان ادامه دارد، تردد در این محور با زحمات همکاران راهداری تا این لحظه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محور گردنه باز بوده و بزرگراه های شهرستان نیز مسدود نشده و باز است، اظهار کرد: تردد در این مسیر، روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار اسدآباد در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه در این مسیر گردنه اسدآباد آباد خوشبختانه وبه لطف خدا هیچ گونه تصادفی نداشتیم، افزود: در حال حاضر هم در مکان گردنه هستیم در حال بازدید میدانی از گردنه وهیچ مشکل خاصی وجود ندارد، از رانندگان درخواست می شود که تا جای ممکن از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در هنگام مسافرت و عبور از این محور ضمن رعایت نکات ایمنی، زنجیرچرخ، لباس گرم، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی با خود به همراه داشته باشند.

شرکایی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما باز نگه داشتن راه های مواصلاتی شهرستان به خصوص گردنه اسدآباد که یک راه حیاتی است و به تمام نقاط کشور متصل است، گفت: در رابطه با راه های روستایی سطح شهرستان در حال حاضر برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه اسدآباد روان است

تردد در گردنه اسدآباد روان است