مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:452023-01-15بين الملل

سکوت دموکرات ها و بایکوت خبری قتل معلم سیاه پوست در آمریکا


با وجود گذشت چند روز از انتشار تصاویر دردناک مربوط به قتل یک معلم جوان سیاه پوست به دست پلیس آمریکا که یادآور قتل فجیع جورج فلوید است، دموکرات ها و رسانه های جریان اصلی در آمریکا ترجیح داده اند سکوت کنند.

-   این قتل یادآور فاجعه قتل تکان دهنده جورج فلوید به دست پلیس آمریکاست و خود اندرسون در تصاویر منتشر شده به آن اشاره می کند و به پلیس التماس می کند او را به جورج فلویدی دیگر در تاریخ آمریکا تبدیل نکند.

اما در حالی که قتل فجیع فلوید سیاه پوست آمریکایی در مه 2020 در شهر مینیاپولیس به دلیل فشار روی گردنش، سر و صدای زیادی در آمریکا به راه انداخت و به اعتراضات سراسری در ایالات متحده و حتی در جهان ختم شد، این قتل با وجود خشم زیادی که برانگیخته و کم از قتل فجیع فلوید ندارد، با سکوت و بایکوت خبری عجیبی در بین رسانه های جریان اصلی و سیاستمداران دموکرات آمریکایی که به دلیل تفاوت ظاهری مواضعشان با جمهوری خواهان ادعای حقوق بشری بیشتری دارند، همراه شده است.

  حزب دموکرات که صدای بلندی در زمان قتل فلوید در دوره ریاست جمهوری ترامپ و اعتراضات سراسری در آمریکا داشتند، حالا که یکی از خودشان در کاخ سفید حضور دارد در استانداری دوگانه در قبال قتل اندرسون سکوت کرده و چشم خود را به روی آن بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت دموکرات ها و بایکوت خبری قتل معلم سیاه پوست در آمریکا

سکوت دموکرات ها و بایکوت خبری قتل معلم سیاه پوست در آمریکا