مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:552023-01-15حوادث

جانباختن مامور حراست شرکت نفت مارون در درگیری با سارقان مسلح


شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از جانباختن غلامرضا خالدی، مامور گشت حراست این شرکت در پی اصابت گلوله از سوی سارقان مسلح خبر داد.

- ایسنا/خوزستان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از جانباختن غلامرضا خالدی، مامور گشت حراست این شرکت در پی اصابت گلوله از سوی سارقان مسلح خبر داد.

بنا بر اعلام شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز 25 دی ماه ، غلامرضا خالدی به همراه یک مامور گشت، هنگام تردد در محدوده ایستگاه تقویت گاز شماره پنج مارون ( حوالی روستای چارات بخش مشراگه شهرستان رامشیر) با سارقان مسلح تجهیزات صنعتی روبه رو شدند و پس از درگیری، بر اثر شدت جراحات جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، با مراتب تسلیت درگذشت شهادت گونه این مامور خدوم به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و خانواده آن مرحوم، بر عزم و اراده دوچندان سازمان به منظور صیانت از دارایی های صنعت نفت به عنوان اموال مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه با همکاری حراست شرکت، در حال پیگیری موضوع و شناسایی عوامل این اقدام شرورانه هستند.

در این حادثه دیگر مامور گشت نیز مجروح شد که در حال درمان و رسیدگی پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختن مامور حراست شرکت نفت مارون در درگیری با سارقان مسلح

جانباختن مامور حراست شرکت نفت مارون در درگیری با سارقان مسلح