مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:102023-01-15اقتصادي

شمارش معکوس برای آغاز تولید قوی ترین موتور داخلی در ایران خودرو


نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو در خصوص پیشرانه جدید EFP اظهار کرد: این موتور روی خودرو دناپلاس توربوشارژ جدید نصب خواهد شد که تولید انبوه این خودرو هم زمان با تارای سال در دهه مبارک فجر امسال آغاز می شود.

وی در ادامه بیان کرد: پیشرانه EFP با هدف بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو در زمینه قوای محرکه، تولید محصولاتی رقابت پذیر با استاندارد روز، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و دست یابی به استانداردهای آلایندگی بالاتر از جمله یورو شش بوده که خوش بختانه گروه صنعتی ایران خودرو با توسعه خانواده پیشرانه EFP به این اهداف دست یافته است.

پیرمحمدی با اشاره به وجود اشتراک نامی که بین پیشرانه EFP و پیشرانه نسل قبلی EF7 تصریح کرد: هیچ اشتراکی در بحث قطعات میان این دو پیشرانه وجود ندارد و اکثر قطعات EF7P کاملا از لحاظ طراحی با پیشرانه EF7 قدیمی متفاوت است.

قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو در ادامه اظهار کرد: با وجود این تفاوت، پیشرانه EFP به نحوی طراحی شده که سرسیلندر و بلوک سیلندر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای آغاز تولید قوی ترین موتور داخلی در ایران خودرو

شمارش معکوس برای آغاز تولید قوی ترین موتور داخلی در ایران خودرو