مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:152023-01-15اقتصادي

83 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در جنوب خراسان و 2 استان دیگر توزیع شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از توزیع 83 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در جنوب خراسان رضوی و استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از توزیع 83 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در جنوب خراسان رضوی و استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

جواد بلندی امروز، 25 دی ماه، در نشست خبری با خبرنگاران خاطرنشان کرد: طی چند ماه گذشته با توجه به گذر از شرایط کرونا و پایان محدودیت ها و افزایش سفرها و همچنین با توجه به قرار گرفتن تربت حیدریه در مسیر مشهد، شاهد افزایش مصرف بنزین در کشور و منطقه بودیم.

وی تصریح کرد: ناترازی میزان مصرف نسبت به تولید ایجاب کرد تا برنامه ریزی لازم برای تامین سوخت صورت گیرد که اگر این برنامه ریزی انجام نمی شد، قطعا در تامین بنزین با مشکل مواجه بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: چون میزان انتقال فرآورده با خط لوله برای مصارف منطقه کافی نبود، باید حمل سوخت با نفتکش از مبدا بندر عباس و کرمان انجام می شد.

وی اظهار کرد: در همین راستا به صورت میانگین 900 هزار لیتر بنزین توسط نفتکش ها از مبادی تامین سوخت به منطقه تربت حیدریه حمل شد که این انتقال فرآورده با توجه به مسافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در جنوب خراسان و 2 استان دیگر توزیع شد

83 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در جنوب خراسان و 2 استان دیگر توزیع شد