مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:502023-01-15سياسي

خط کشی هزار و 700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل


معاون راهداری استان اردبیل خط کشی هزار و 700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی عصر امروز در بازدید ازمحور اردبیل-سرچم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و 700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل در 9 ماهه گذشته خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده 8 هزار و 600 کیلومتر از حریم راه استان تسطیح شده افزود: در این مدت 273 هزار متر از شیب شیروانی راه ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری استان اردبیل با اشاره به اینکه در 9 ماهه گذشته راهداران 2 هزار و 600 کیلومتر از افتادگی شانه راه را رفع و اصلاح کرده اند تصریح کرد: همچنین در دماغه ها و نقاط پر برخورد 6 هزار و 800 عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

وی با هدف آگاهی دهی و هشداردهنده به رانندگان جهت ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه، نصب و اصلاح 2 هزار و 500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان خبرداد و بیان کرد: در 9 ماهه گذشته 7 هزار و 600 عدد تابلوهای الزامی در راه های استان نصب شده است.

هاشمی نگهداری مستمر 185 کیلومتر از سیستم موجود روشنایی راه و تونل را توسط راهداران یادآور شد و تشریح کرد: در این مدت راهداران هزار عدد استوانه ایمنی در دماغه های پر برخورد استان نصب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی هزار و 700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

خط کشی هزار و 700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل