مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:402023-01-15اقتصادي

ثمین پلیمر، تولیدکننده دانش بنیان انواع رنگ اپوکسی در ایران


ثمین پلیمر به عنوان اولین تولیدکننده دانش بنیان انواع رنگ اپوکسی در ایران شناخته می شود این مجموعه دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با رویکردی نوآورانه و علمی دست به تولید انواع پوشش های صنعتی و ساختمانی کرده است.

- ثمین پلیمر به عنوان اولین تولیدکننده دانش بنیان انواع رنگ اپوکسی در ایران شناخته می شود این مجموعه دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با رویکردی نوآورانه و علمی دست به تولید انواع پوشش های صنعتی و ساختمانی کرده است.

شرکت ثمین در خصوص رنگ اپوکسی که از جمله رنگ های ترموست و دو جزیی است از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر پلی آمین و یا پلی آمید استفاده کرده و در زمینه های متفاوتی مورد استفاده قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ثمین پلیمر، این رنگ پس از خشک شدن کامل، قابل شست وشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاوم است.

رنگ اپوکسی بیشتر برای مصارف صنعتی طراحی شده است و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک، عوامل جوی و مواد شیمیایی دارد، بیشتر به عنوان پوشش و در مصارفی نظیر کف پوش کردن زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید انواع رنگ اپوکسی و انواع رنگ های صنعتی در کارخانه ثمین پلیمر رنگ اپوکسی رنگی دوجزیی است و برای خشک شدن، به هاردنر (سخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمین پلیمر، تولیدکننده دانش بنیان انواع رنگ اپوکسی در ایران

ثمین پلیمر، تولیدکننده دانش بنیان انواع رنگ اپوکسی در ایران