مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:002023-01-15اجتماعي

دوری راه و یخبندان برخی دانشجویان را خوابگاه نشین کرد


دوری راه و برودت و یخبندان جاده ها موجب شد که علی رغم تعطیلی دانشگاه ها برخی دانشجویان دختر و پسر که مسیرشان دور بود، - ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: دوری راه و برودت و یخبندان جاده ها موجب شد که علی رغم تعطیلی دانشگاه ها برخی دانشجویان دختر و پسر که مسیرشان دور بود، نتوانند به شهر خود بروند و مجبور به ماندن در خوابگاه شدند.

امین حسینی در گفت وگو با ایسنا افزود: در پی کاهش دما و افت فشار گاز، به دلیل قطعی گاز، خوابگاه های دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر به سوخت جایگزین مجهز شد.

وی اظهار کرد: روز گذشته در پی افت فشار گاز که در شهرستان اتفاق افتاد، خوابگاه های این مجموعه دانشگاهی هم با قطعی گاز مواجه شد که با تمهیدات اندیشیده شده در کمترین زمان ممکن سه خوابگاه دانشجویی این مرکز به سوخت جایگزین مجهز و برای دانشجویانی که امکان پخت و پز نداشتند، غذای مورد نیاز تهیه شد.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر با بیان اینکه این مرکز مطابق دستورالعمل های اعلام شده طی روزهای گذشته تعطیل شد و آزمون های پایان ترم دانشجویان در این مرکز برگزار نشد، خاطرنشان کرد: هرچند تعدادی از دانشجویان غیربومی دختر و پسر به دلیل مسافت طولانی محل تحصیل با محل سکونتشان به رغم تعطیلی در خوابگاه ماندند تا برای امتحانات حاضر باشند اما قطعی گاز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری راه و یخبندان برخی دانشجویان را خوابگاه نشین کرد

دوری راه و یخبندان برخی دانشجویان را خوابگاه نشین کرد