مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:302023-01-15اقتصادي

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با تامین اعتبار جدید سرعت می گیرد


مجری طرح در زیر بناهای معادن بزرگ گفت: عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با اعتبار 200 میلیارد تومان سرعت گرفته و تا پایان امسال بخشی از برق مورد نیاز شهرستان تأمین می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مجری طرح در زیر بناهای معادن بزرگ گفت: عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با اعتبار 200 میلیارد تومان سرعت گرفته و تا پایان امسال بخشی از برق مورد نیاز شهرستان تأمین می شود.

داریوش دیودیده، امروز یکشنبه 25 آذر در جریان بازدید از پروژ در حال ساخت پست 400 کیلوولت در نهبندان اظهار کرد: پست 400 کیلوولت نهبندان با همکاری ایمیدرو و منطقه خراسان جنوبی برای تأمین برق بخش صنعت و معدن و بخش های مصرفی دیگر در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری طرح در زیر بناهای معادن بزرگ افزود: ایمیدرو قرار است در بخش تامین تجهیزات کمک کند که انجام خواهد شد؛ امروز بخشی از تجهیزات آماده و منتقل شده و برای اجرا که با محوریت شرکت برق منطقه ای و فرماندای است این کار به سرعت آغاز می شود و تا پایان سال آینده بخشی از برق مورد نیاز شهرستان در بخش معدن و صنعت تامین خواهد شد.

دیودیده ادامه داد: کسانی که در این پروژه مشارکت دارند همکاری لازم را دارند و موضوع زمین پیگیری شده است و امیدواریم سند آن هم در راستای اطمینان بخشی منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با تامین اعتبار جدید سرعت می گیرد

عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت نهبندان با تامین اعتبار جدید سرعت می گیرد