مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:502023-01-15اجتماعي

ازسرگیری فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی


براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان همه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

- ایسنا/اصفهان براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان همه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با قدردانی از همکاری های مردم استان طی روزهای گذشته به منظور مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: فعالیت همه ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی از روز دوشنبه (26 دی ماه) با تأکید بر پیش بینی حداکثری تمهیدات به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، از سرگرفته خواهد شد.

وی تأکید کرد: همه ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی استان ملزم هستند ضمن تنظیم دمای وسایل گرمایشی بر روی 18 درجه سانتی گراد، نسبت به خاموش کردن موتورخانه ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات جدید این کمیته، مجتمع های تجاری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی از ساعت 18 و 30 دقیقه نسبت به خاموش کردن سیستم های متمرکز گرمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی

ازسرگیری فعالیت ادارات، دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی