مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:512023-01-15اقتصادي

رییسی: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره سازی گاز و نفت بی توجهی شد


موضوع ذخیره سازی گاز و نفت از مسائل بسیار مهم به ویژه برای شرایط بحرانی و غیرقابل پیش بینی است که متاسفانه در یک مقطعی مورد بی توجهی قرار گرفته و شرکت ذخیره سازی منحل شده است.

- سید ابراهیم رییسی صبح امروز یکشنبه (25 دی) با حضور از پیش اعلام نشده در شرکت ملی گاز، ضمن حضور در مرکز کنترل شبکه گاز کشور، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توزیع گاز در سراسر کشور و اقدامات صورت گرفته جهت پایداری این شبکه قرار گرفت.

سپس در جلسه ویژه کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی شرکت کرده و از تلاش ها و زحمات وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی گاز که با توجه به شرایط خاص آب و هوایی پیش آمده در کشور برای مدیریت صحیح توزیع گاز تلاش زیادی کرده اند، قدردانی کرد.

رییس جمهور وجه مکمل تلاش های مسئولان اداره گاز را مصرف صحیح گاز از سوی مردم عنوان کرد و گفت: اصلاح الگوهای مصرف نیاز به فرهنگ سازی دارد که مسئولیت اصلی در این زمینه بر عهده رسانه ملی، اصحاب رسانه و تریبون داران است.

رییسی با بیان اینکه در وضعیت خاص آب و هوایی پیش آمده با تلاش های مسئولان اداره گاز و البته همراهی و همکاری متعهدانه مردم قطعی گسترده گاز نداشتیم و فقط در نقاط محدودی متاسفانه گاز قطع شد، درباره مدیریت اعمال شده تصریح کرد: تعطیلی ادارات و سازمان ها راهکار مناسبی نیست، اما امروز موضوع اهم رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره سازی گاز و نفت بی توجهی شد

رییسی: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره سازی گاز و نفت بی توجهی شد