مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:302023-01-15فرهنگي

ایستگاه آخر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در شیراز


آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر مناطق کشور با حضور مسئولان ملی و استانی در شیراز برگزار شد.

- معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه 25 دیماه در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر مناطق کشور در تالار حافظ شیراز بیان کرد: اساسا برگزاری چنین جشنواره هایی اگر موجب تلطیف قلوب نشود و دلها را بهم نزدیک نکند، آورده های هنری قابل اعتنایی نخواهد داشت.

محمود سالاری با بیان اینکه 4 اثر از مجموعه کل آثار این جشنواره به جشنواره تئاتر فجر کشور راه پیدا می کنند، ابراز امیدواری کرد که است این تلاش، کوشش و همدلی تداوم داشته باشد و بتوانیم چراغ جشنواره های تئاتر منطقه ای را پررونق، روشن نگه داریم.

شهردار شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: جای خوشحالی است که به اهتمام به جمع کثیری از هنرمندان متعهد و فرهیخته هنرهای نمایشی کشور، جشنواره تئاتر فجر مناطق جایگاه سالانه خود را یافته است.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه با اهل هنر از هنر سخن گفتن کار دشواری است و دشوارتر آنکه در پیشگاه صاحبان صحنه و نمایش؛ این هنر پیشرو که جامع ترین هنرهاست، سخن بگوییم، گفت: میان هنرها، نمایش به دلیل مردمی بودن از محبوبیت بالایی برخوراد است، چرا که از یک سو با عمیقا با زندگی در پیوند است و از سویی دیگر حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آخر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در شیراز

ایستگاه آخر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در شیراز