مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:452023-01-15ورزشي

تجلیل از نومادران در راستای فرهنگ فرزندآوری در ورامین


به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در راستای اجرای طرح افزایش فرزندآوری و در قالب طرح نومادران، تجلیل از مادران 2 فرزندی و بیشتر در ورامین اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، طرح نومادران به همت حوزه بسیج خواهران فدک و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در راستای فرهنگ سازی افزایش جمعیت و شعار ایران جوان بمان در بیمارستان های ورامین برگزار شد.

عرب رستمی، فرمانده حوزه بسیج فدک ورامین ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در راستای اجرای طرح افزایش فرزندآوری و در قالب طرح نومادران، تجلیل از مادران 2 فرزندی و بیشتر در ورامین اجرا شد.

وی تاکید کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دغدغه من فرزندآوری است، باید کارگاه های افزایش جمعیت و تنظیم خانواده را برگزار کنیم و این کار را از بیمارستان ها و تجلیل از نومادران شروع کردیم تا زمینه تشویق مادران و رواج فرهنگ فرزندآوری را در جامعه گسترش دهیم.

آسیه، فرازنده نیا معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین ضمن تبریک روز زن در بیمارستان 15 خرداد گفت: نسل جوان در کشور ایران رو به کاهش است و ما باید روحیه و فرهنگ فرزندآوری را در کشور و سطح خانواده نهادینه کنیم تا نسل جوانان را در کشور ترویج و گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نومادران در راستای فرهنگ فرزندآوری در ورامین

تجلیل از نومادران در راستای فرهنگ فرزندآوری در ورامین