مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:502023-01-15سياسي

ایجاد پاتوق های فرهنگی برای کرمانشاهیان در ایام نوروز و رمضان


استاندار کرمانشاه از ایجاد پاتوق های فرهنگی برای کرمانشاهیان در ایام نوروز و رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه صورت گرفت، اظهار کرد: بیش از نیمی از جمعیت استان کرمانشاه در کلانشهر کرمانشاه ساکن هستند و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برای برنامه ریزی های کلان برخوردار است.

وی افزود: این کلانشهر برای قرار گرفتن در مسیر تحول و رونق اقتصادی و فرهنگی نیازمند انتخاب یک محور به عنوان پیشران برای پیشرفت است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در گام اول فرمانداری کرمانشاه می تواند برای ایام نوروز برنامه های خلاقانه و رونق آفرین بسیاری را با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری حول محور گردشگری برنامه ریزی کند.

صحرایی گفت: بسیاری از شهرهای بزرگ کشور مانند اصفهان و تبریز از ظرفیت اماکن تاریخی دوران مشروطه و یا بناهای منتسب به مشاهیر و بزرگان در رونق گردشگری شهری بهره های بسیاری برده اند و در کرمانشاه هم از ظرفیت های بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است که باید از آن ها برای رونق شهر استفاده کنیم.

وی همزمانی تعطیلات نوروز و ماه رمضان را یک فرصت برای ایجاد رونق در شهر کرمانشاه دانست و گفت: می توان پاتوق های فرهنگی مناسبی برای استفاده مردم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پاتوق های فرهنگی برای کرمانشاهیان در ایام نوروز و رمضان

ایجاد پاتوق های فرهنگی برای کرمانشاهیان در ایام نوروز و رمضان