مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:202023-01-15سياسي

پیش بینی سالن برای استقرار کارتن خواب ها در شب های سرد


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد اقدامات شهرداری تهران در شب های برفی تهران در ساماندهی افراد بی خانمان توضیحاتی ارائه کرد.

- پیش بینی "سالن" برای استقرار کارتن خواب ها در شب های سرد مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد اقدامات شهرداری تهران در شب های برفی تهران در ساماندهی افراد بی خانمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر درباره ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در این روزهای سرد تهران با بیان اینکه سالهاست شهرداری تهران ظرفیت پذیرایی از معتادان کارتن خواب، افراد بی سرپناه و.

را فراهم کرده است، گفت: سال گذشته تنها 15 دستگاه ون برای برقراری گشت های 24 ساعته جذب افراد بی خانمان فعال بود اما در سالجاری تعداد این ون ها دو و نیم برابر شده و تعداد ون ها به 40 دستگاه رسیده است و این در حالی است که مناطق 22 گانه به دستور شهردار تهران موظف هستند که اگر افراد بی خانمان در سطح مناطق شان دیدند، نسبت به جذب آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این میان برخی افراد معتاد کارتن خواب مایل هستند بنا به دلایلی به گرمخانه نروند، افزود: ما برای این افراد تمهیداتی نیزداشته ایم به گونه ای که 15 الی 20 دستگاه اتوبوسی که در خطوط فعال نیستند، در ده میدان اصلی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سالن برای استقرار کارتن خواب ها در شب های سرد

پیش بینی سالن برای استقرار کارتن خواب ها در شب های سرد