مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 22:352023-01-15اجتماعي

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از میانگین کشوری است


سرانه فضای آموزشی استان کمتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان یکشنبه شب در پنجمین شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره سرانه فضای آموزشی استان کمتر از میانگین کشوری است، اظهار کرد: کمبود تعداد نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز موضوعی است که لازم به پیگیری جدی دارد.

وی همچنین با اشاره به سرانه پایین در مدارس شبانه روزی افزود: برای کمک به تأمین نیازهای این مدارس، 40 میلیارد ریال اعتبار نیز به این مدارس در مناطق محروم به تعداد 20 مدرسه تخصیص می یابد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: 61 تن مواد غذایی شامل 50 تن برنج، یک تن روغن و 10 تن گوشت مرغ گرم علاوه بر سرانه سالانه به مدارس شبانه روزی با اولویت مناطق محروم اختصاص یافت.

وی در خصوص دیپلماسی مهارتی به عنوان یکی از دستور جلسه های این شورا گفت: مطالعه این طرح و بررسی اهداف ارائه شده در کنار ارزیابی میزان عایدی و بهره مندی استان از آن، شرایط منطقه ای توأم با سایر ملاحظات فرهنگی و آموزشی، بررسی قوانین مربوطه باید مورد توجه باشد.

معتمدیان ادامه داد: بومی سازی این طرح و عمق بخشی به مطالعات در این راستا با توجه به سابقه اجرای برخی طرح های مشابه در گذشته و نداشتن خروجی مطلوب آنها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از میانگین کشوری است

سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی کمتر از میانگین کشوری است