مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 23:152023-01-15حوادث

جنایت هولناک دزدها در جاده ترانزیتی


دو سارق که متهم به قتل فجیع راننده میان سال هستند ، با تلاش کارآگاهان پلیس کرمان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، شانزدهم دی ماه جاری ،رانندگان جاده ای خبر وقوع یک فقره قتل در محدوده گردنه عیسی آباد شهرستان زرند را به پلیس اعلام کردند که بلافاصله نیروهای پاسگاه دشتخاک و پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت با پیکر خون آلود یک مرد میان سال کنار جاده مواجه شدند که با ضربات مهلک سلاح سرد و گرم به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود.

با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی، مشخص شد مقتول از اتباع افغانستانی و راننده یک دستگاه کامیون حامل بار روغن موتور بوده که بنا به احتمالات اولیه چند نفر با انگیزه سرقت هنگام عبور در این جاده ترانزیتی او را غافلگیر کرده و به قتل رسانده اند.

با توجه به حساسیت ماجرا که احتمال می رفت ،قربانی این حادثه به دست سارقان کشته شده باشد و از طرفی این جاده ترانزیتی محل عبور و مرور کامیون های سنگین از استان های هرمزگان ،کرمان و.

به سمت استان های خراسان جنوبی ،رضوی ،شمالی و منطقه مرزی است و امنیت آن همواره مدنظر پلیس است، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان دستورات ویژه ای صادر کرد که به دنبال آن با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی پلیسی و سرنخ های به دست آمده ، هویت دو عامل این جنایت فجیع مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت هولناک دزدها در جاده ترانزیتی

جنایت هولناک دزدها در جاده ترانزیتی