مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 00:352023-01-15اقتصادي

بهره برداری از خط دومداره پلدختر تا پایان دی ماه جاری


مدیر توزیع برق پلدختر از بهره برداری از خط دو مداره 22 بهمن و 7 تیر تا پایان دی ماه 1401 خبر داد.

- محمدطاهر متش پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گرمسیر بودن پلدختر و اینکه بروز خاموشی در فصل گرم برای همشهریان قابل تحمل نیست لذا با توجه به شرایط شهرستان انتظارات زیادی از مجموعه شرکت توزیع برق شهرستان وجود دارد، تلاش ها و پیگیری های زیادی انجام شد تا خط دو مداره 22 بهمن و 7 تیر به نتیجه رسیده و سیم کشی دکل ها و پایه ها تا ورودی شهر پلدختر پروژه مذکور که شش کیلومتر طول دارد، انجام شود.

وی ادامه داد: پیمانکار مجری در حال تکمیل یک کیلومتر آخر پروژه است و چنانچه مانع یا مشکلی پیش نیاید پایان دی ماه 1401 شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی برای شهر پلدختر خواهیم بود.

متش پور در ادامه افزود: با پیگیری های توزیع برق شهرستان پلدختر پروژه برق رسانی به روستاهای بن عباس لطیف و صید رضا در بخش معمولان که تا پیش از این از نعمت برق بی بهره بودند با احداث 1200 متر شبکه فشار متوسط، 300 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار، نصب دو دستگاه پست 25 کیلو ولت آمپر و 11 چراغ روشنایی معابر برقدار شده به بهره برداری رسید.

احداث 37 پست هوایی با ظرفیت های مختلف مدیر توزیع برق پلدختر ادامه داد: در حوزه توسعه و احداث نیز 37 دستگاه پست هوایی با ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط دومداره پلدختر تا پایان دی ماه جاری

بهره برداری از خط دومداره پلدختر تا پایان دی ماه جاری