مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 02:352023-01-15سياسي

دشمن به دنبال ربط دادن ورشکسته های سیاسی با مکتب تشیع است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان در تلاش هستند هرچه ورشکسته سیاسی و دینی و هرچه اختلاسگر است را به تشیع ربط دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله نجم الدین طبسی در آیین رونمایی از کتاب مکتب در امتداد هدایت نوشته حجت الاسلام محرمی که در بیان نقد کتاب (مکتب در فرآیند تکامل) است، اظهار کرد: مگر می شود کسی که در حوزه علمیه سر سفره امام صادق (ع) باشد و یک دفعه سر از مصادره تشیع در بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند هرچه ورشکسته سیاسی و دینی و هرچه اختلاسگر است را به تشیع ربط دهند، افزود: تشیع خروجی غدیر است و غدیر یعنی تشیع و تشیع یعنی غدیر.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من مستندات کتاب مکتب در فرآیند تکامل را دیدم، نویسندگان این کتاب ورشکسته سیاسی یا اختلاسگر هستند و تلاش می کنند تشیع را به امثال خودشان ربط دهند، جواب هایی که آقای محرمی به این کتاب داده جواب هایی عالی است، در ذهنم بود امثال کتاب مکتب در امتداد هدایت را به عنوان کتاب سال معرفی کنند و تبلیغ و ترویج شود.

طبسی تصریح کرد: آن کتاب یک پروژه است و کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده و تلاش خواهند کرد آن را ترجمه کرده و در دانشگاه ها توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ربط دادن ورشکسته های سیاسی با مکتب تشیع است

دشمن به دنبال ربط دادن ورشکسته های سیاسی با مکتب تشیع است