مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 03:422023-01-16سياسي

یک کارشناس مسائل بین الملل به رییسی: وضعیت سیاست خارجی کشور بحرانی است


چرا روایت پردازی ایران ستیزترین جریان ها تا این حد بر فضای بین المللی غلبه کرده و راه را برای تعرضات و هجمه های بعدی هموار ساخته است؟ چرا افکار عمومی در دوره شما به نحوی شکل گرفته که نامتعارف ترین و خصومت آمیزترین اقدامات و طرح ها در نهادهای تصمیم گیری .

- چرا روایت پردازی ایران ستیزترین جریان ها تا این حد بر فضای بین المللی غلبه کرده و راه را برای تعرضات و هجمه های بعدی هموار ساخته است؟ چرا افکار عمومی در دوره شما به نحوی شکل گرفته که نامتعارف ترین و خصومت آمیزترین اقدامات و طرح ها در نهادهای تصمیم گیری برخی کشورها به راحتی قابلیت اجرا و تصویب پیدا کرده است؟ چرا وجهه کشور چنان آسیب دیده که از این پس جریان های ایران ستیز به راحتی قادر خواهند بود تقصیر شکست مذاکرات هسته ای را - بی هیچ توضیح اضافی - به گردن ایران بیندازند تا راه را برای هجمه های بعدی هموار سازند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رضا نصری، کارشناس مسائل بین المللی، در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب رییسی، وضعیت سیاست خارجی کشور بحرانی است.

از آغاز دولت سیزدهم، برخلاف وعده های انتخاباتی شما، روابط ایران و همسایگان - حتی روابط ایران و عراق - به صورت ملموسی رو به افول رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مسائل بین الملل به رییسی: وضعیت سیاست خارجی کشور بحرانی است

یک کارشناس مسائل بین الملل به رییسی: وضعیت سیاست خارجی کشور بحرانی است