مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 06:252023-01-16بين الملل

ارسال پاکت مشکوک آغشته به ماده روغنی برای نتانیاهو


دفتر نتانیاهو از دریافت یک پاکت مشکوک آغشته به یک ماده روغنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، دفتر بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دریافت یک پاکت مشکوک ارسالی برای نتانیاهو خبر داد.

گفته شده که پاکت مشکوک برای آزمایش به مقامات نظامی تحویل داده شده است.

روزنامه جروزالم پست همچنین گزارش داد که پاکت با یک ماده روغنی آغشته شده بود و نگرانی هایی وجود دارد که ممکن است حاوی مواد خطرناک و سمی کشنده بوده است.

با این حال گفته شده که بسته مشکوک پس از بررسی توسط واحد خنثی سازی پلیس پاکسازی شد، هرچند جزییات بیشتری از محتویات پاکت مشکوک فاش نشده است.

بنیامین نتانیاهو که کمتر از یک ماه پیش موفق به تشکییل کابینه رژیم صهیونیستی پس از چهارسال بن بست سیاسی شد، با مخالفت های گسترده ای روبروست و یک چهره غیرمحبوب در سرزمین های اشغالی به حساب می آید.

نتانیاهو روز شنبه نیز با اعتراضات گسترده علیه خود در تل آویو و حیفا روبرو بود و پس از این اعتراضات گفت که کابینه وی قصد دارد با وجود انتقاد شدید مقامات ارشد و کارشناسان حقوقی، اما طرح تغییر سیستم قضایی را دنبال کند.

نتانیاهو که به اتهام فساد در حال محاکمه است، تغییرات قانونی را محور دستور کار کابینه جدید خود قرار داده است تا بتواند از طریق تغییرات قانونی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پاکت مشکوک آغشته به ماده روغنی برای نتانیاهو

ارسال پاکت مشکوک آغشته به ماده روغنی برای نتانیاهو