مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 06:352023-01-16فرهنگي

همه چیز درباره «تجسمی فجر 15»/ قصد ترغیب کنندگان به تحریم چیست؟


سیدعباس میرهاشمی معتقد است اگر به فرهنگ و هنر علاقه داشته باشیم بامنع قلم هایمان و متوقف کردن فکرمان برای تولید اثر، کمکی به فرهنگ و هنر نخواهیم کرد.

- سیدعباس میرهاشمی هنرمند عکاس و دبیرکل پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رویکرد امسال جشنواره نسبت به دوره های گذشته توضیح داد: اگر بخواهیم درباره رویکردهای این دوره جشنواره تجسمی فجر صحبت کنیم باید به دوره قبل برگردیم؛ در دوره چهاردهم پیش نویسی را آماده کردیم که در آن بر اساس مطالعاتی که صورت گرفت (با کمک همکاران مؤسسه هنرهای تجسمی و مشورت با هنرمندان، گالری داران، دبیران دوره های گذشته فجر و مدیران هنری)، ساختار جدیدی را برای جشنواره هنرهای تجسمی فجر پیشنهاد کردیم.

در جمع بندی به این موضوع رسیدیم که جشنواره تجسمی فجر نیاز به تغییر ساختار دارد و بر این اساس، مطالبی جمع آوری شد که ساختار پایه ای که اساس و بنیان بحث باشد، تهیه شد و تحویل متولیان جشنواره دادیم و پیشنهاد کردیم خیلی جدی این موضوع را دنبال کنند.

وی بیان کرد: همچنین در این ساختار پیشنهادی، علاوه بر پیشنهادات برای جشنواره فجر، نگاهی نیز به دوسالانه های هنری و جشنواره تجسمی جوانان شده بود که تقاضا کردیم به آنها توجه شود تا در صدد تقویت یکدیگر برآیند و خلأهای موجود پر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره «تجسمی فجر 15»/ قصد ترغیب کنندگان به تحریم چیست؟

همه چیز درباره «تجسمی فجر 15»/ قصد ترغیب کنندگان به تحریم چیست؟