مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 07:202023-01-16اجتماعي

افزایش بیش از صددرصدی سرانه مدارس شبانه روزی هرمزگان را پیگیر هستیم


از ابتدای سال تاکنون 100 مصوبه در حوزه آموزش و پرورش داشتیم که 85 مصوبه اجرایی شده، 14 مصوبه در حال اجرا و تنها یک مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 100 مصوبه در حوزه آموزش و پرورش داشتیم که 85 مصوبه اجرایی شده، 14 مصوبه در حال اجرا و تنها یک مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

مهدی دوستی شب گذشته (25 دی ماه) پس از این جلسه اظهار کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش پیرامون مصوبات امسال از فروردین ماه بحث شد، ما در مدت یاد شده 100 مصوبه داشتیم که 85 مصوبه اجرایی شده، 14 مصوبه در حال اجرا و تنها یک مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به مشکلات و چالش های آموزشی در شهرک پیامبر اعظم ادامه داد: در شهرک پیامبر اعظم با جمعیت بالغ بر 90 هزار نفر با چالش های آموزشی و زیرساختی حوزه آموزش مواجه هستیم و بار کمبود زیرساخت آموزشی به خانواده ها منتقل شده است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: برای رفع این مشکل مصوب شده 75 کلاس درس جدید در قالب یک مدرسه 21 کلاسه و 3 مدرسه 18 کلاسه احداث شود که تلاش می شود تا مهرماه سال آینده نیمی از این کلاس ها وارد مدار آموزش شود و تا بهمن ماه سال آینده مدارس باقی مانده نیز تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از صددرصدی سرانه مدارس شبانه روزی هرمزگان را پیگیر هستیم

افزایش بیش از صددرصدی سرانه مدارس شبانه روزی هرمزگان را پیگیر هستیم