مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 08:302023-01-16ورزشي

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو معرفی شدند


هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

- علی الماسی، رییس هیأت ووشو استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان زنجان برگزار شد.

رییس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش ساندای آقایان در رده سنی بزرگسالان برگزار شد، افزود: این مسابقات با شرکت قریب به 40 نفر در محل آکادمی ووشو و با قضاوت 12 داور برگزار و در پایان با انتخاب برترین های استان به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات در وزن منفی 52کیلوگرم آرش حاجیوند در جایگاه نخست ایستاد، خاطر نشان کرد: در وزن 56 کیلوگرم محمد مهدی شهرستانی اول شد و عرفان مرادی در جایگاه دوم قرار گرفت و مصطفی صبوری - محمد محمدی به صورت مشترک سوم شدند.

الماسی با اشاره به اینکه در وزن 60 کیلوگرم صابر بیگدلی اول و میلاد اجلی دوم شد، اضافه کرد: در این وزن رضا سبحانی و محمد علی اله مرادی نیز سوم شدند.

رییس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه در وزن 65 کیلوگرم ووشوکاران امیر حسین برجی، رضا عزیزی اول و دوم و حسام جعفری و محمد عسگری به صورت مشترک سوم شدند، ادامه داد: در وزن 70 کیلوگرم افشین سلیمی و محمد مهدی کشاورز دوم و حسین شیروانی و امیر حسین مرادی سوم شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ووشو معرفی شدند