مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 08:352023-01-16سياسي

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود


دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: دوره تربیت مربی دختران «برهان» برای ایجاد یک منظومه فکری مطابق با معارف ناب اسلامی و به عنوان پایه فکری مربی در استان قزوین برگزار می شود.

- میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: الگوی تربیتی برترین آرزو که در دیدار رهبری با عوامل اجرایی و محتوایی در سال 1398 مورد توجه و تفقد معظم له قرار گرفت و بر این اساس این الگو برای تربیت نیروی انسانی باید به یک نهضت فراگیر تبدیل شود.

وی افزود: این دغدغه امروز ما است، اگر می خواهیم به آن تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره شده است، دست پیدا کنیم و به آمادگی برای ظهور حضرت بقیه الله(عج) برسیم، پیش نیازش این است که عقبه نیروی انسانی آن ساحت، تربیت شده و آمادگی پیدا کند.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نقش موثر مربیان در حوزه تربیتی نوجوان و جوان و با هدف تبیین نیازمندی های فکری و عملیاتی آنان، موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی دوره تربیت مربی نوجوان و جوان دختران برهان را برای دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و تربیتی استان قزوین برگزار می کند.

جباری اضافه کرد: این دوره با هدف ایجاد یک منظومه فکری مطابق با معارف ناب اسلامی به عنوان پایه فکری مربی، توانایی ارتباط گیری موثر با نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود