مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:002023-01-16سياسي

آموزش های مهارتی برای بانوان استان بوشهر گسترش می یابد


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: به منظور بهبود وضعیت اشتغال بانوان، آموزش های مهارتی برای بانوان استان بوشهر گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه زنگنه نژاد در نشست با بانوان آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با تأکید بر اهمیت آموزش های مهارتی برای توانمندسازی زنان و خانواده ها بیان داشت: ارائه آموزش های مهارتی باید بر اساس نیازسنجی منطقه ای انجام شود.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای نقش بسیار سازنده ای برای افزایش اعتماد به نفس بانوان و نیز مشارکت آنان در عرصه های گوناگون در جامعه دارد، افزود: مهارت آموزی برای بانوان در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان بوشهر امری ضروری است.

زنگنه نژاد بر توسعه آموزش های مهارتی برای بانوان در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: باید دوره هایی برای آموزش بانوان در مراکز فنی و حرفه ای در نظر گرفته شود که خروجی آن در اشتغال قابل لمس باشد و به کاهش هزینه های معیشتی آنها و کمک به اقتصاد خانوار از طریق ایجاد اشتغال منجر شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر ضرورت معرفی رشته ها و حرفه های گوناگون برای مهارت آموزی از سنین ابتدایی و دانش آموزی اضافه کرد: این اقدامات موجب شناسایی نیازهای جامعه و تقویت انگیزه برای کسب مهارت از سنین کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی برای بانوان استان بوشهر گسترش می یابد

آموزش های مهارتی برای بانوان استان بوشهر گسترش می یابد