مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:102023-01-16سياسي

در بحث بودجه نقش سیاستگذاری، حمایت و نظارت را داریم


یکی از خصوصیاتی که برنامه های مصوب 1400 و 1401 دارد این است که شامل همه دستگاه ها شده و ما نقش دبیرخانه ای ایفا کرده ایم.

در بحث بودجه نقش سیاستگذاری، - حمایت و نظارت را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی مهر، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام علیها گفت: امسال مسابقات با تحولات و اتفاقات خوبی همراه بوده و مقرر شده است سازمان اوقاف و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن به تبیین این تحولات بپردازند.

مسابقات همیشه در یک دامنه رشدی قرار داشته است.

یکی دیگر از اتفاقات مهم هفته گذشته تغییر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بود، که یکی از چهره های شناخته شده حوزه و دانشگاه به این مسئولیت منصوب شدند، امیدواریم این تغییر خوب، منشأ گشایش در حوزه کار کمیسیون های شورای توسعه فرهنگ قرآنی شود.

معاف در ادامه گفت: از جمله دستورهای این جلسه گزارش برنامه های مصوب 1400 و برنامه های 1401 است که در جلسه قبل کلیات آن مورد اشاره قرار گرفت و مقرر شد دستگاه ها نظرات خود را در مورد آن ارسال کنند.

تلقی ما در جلسه گذشته بر تصویب این برنامه ها بود، اما برخی دوستان اعلام کردند تصویبی صورت نگرفته و لازم است در جلسه دیگری هم تصویب آن انجام شود و لذا در این جلسه به آن پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث بودجه نقش سیاستگذاری، حمایت و نظارت را داریم

در بحث بودجه نقش سیاستگذاری، حمایت و نظارت را داریم