مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:102023-01-16فرهنگي

گیشه سینما تحت تاثیر سرما است؟!


سرمای شدید زمستان که در روزهای گذشته بسیاری از اداره ها و مراکز تجاری را در شهرهای مختلف کشور به تعطیلی کشانده است، برای سالن های سینما هم مشکلاتی را به وجود آورد و در عین حال تاثیرات مثبت و منفی هم بر فروش فیلم ها به جا گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اکران فیلم هایی که ماه ها بود روی پرده سینماها نمایش داده می شدند هفته قبل به پایان رسید تا شرایط بهتری در اختیار فیلم های جدید باشد؛ فیلم هایی همچون بخارست ، ملاقات خصوصی و چپ راست که در آستانه جشنواره فجر در حال اکران هستند.

این فیلم ها با توجه به ناآرامی های چند ماه گذشته، فروش ایده آل خود را ندارند و طبق اذعان دست اندرکاران این فیلم ها مشکلاتی همچون نبود شرایط مناسب برای پخش تیزرهای تبلیغاتی بخصوص از تلویزیون و نیز شدت گرفتن سرمای هوا وضعیت را برای آن ها سخت تر کرده است.

البته تعطیلی روزهای گذشته در شهرهایی مثل تهران فروش گیشه را در روزهای ابتدایی هفته تا حدی با افزایش مواجه کرد.

   در این زمینه محمد قنبری -مدیر پردیس سینمایی مگامال - درباره تاثیر سرمای هوا بر وضعیت گیشه سینماها و حضور مردم به ایسنا گفت: در پنج شنبه و جمعه ای که گذشت سرمای هوا تاثیر بسیار زیادی در کاهش مخاطب داشت و با این سرما مردم اکثرا ترجیح می دهند در خانه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینما تحت تاثیر سرما است؟!

گیشه سینما تحت تاثیر سرما است؟!